Geoblog.pl    danach    Podróże    Danach jedzie do....Chin    Poranna gimnastyka w mieście piwonii

Poranna gimnastyka w mieście piwonii

Chiny
Chiny, Luoyang

W hotelu nas witał Mao , odsalutowałyśmy z samego rana i jeszcze przed śniadaniem ruszyłyśmy oglądać jak tutaj dba się o zdrowie.

Na skwerze przed hotelem rozlegała się różnorodna muzyka i mogłyśmy popatrzyć i spróbować jak tutaj się ćwiczy. Grupowe tai-chi, ćwiczenia z mieczem , indywidualne ćwiczenia swoich układów, strzelanie z bicza,podkręcanie biczem stożki metalowe,odbijanie lotek na dwie rakietki - próbowałam ale nie szło mi za dobrze, babcia w piżamie robiła to dużo lepiej.Najbardziej zadziwiającym było masowanie sobie kończyn o metalowe rurki, próbowałyśmy i to jest fantastyczne.
Do tego w dwóch rzędach panie z rakietkami ćwiczyły różne ewolucje,że aż dech zapierało,że żadna piłeczka im nie upadła.
Na koniec zaskoczyła nas rozpostarta na całą szerokość chodnika siatka i grający w badmintona .

Niestety dłużej nie mogłyśmy podziwiać tej zbiorowej gimnastyki bo czas wyjazdu na dalsze zwiedzanie się zbliżał.

wiza do Chin
Wybierasz się tam? Będzie ci potrzebna wiza do Chin. W Geoblogu możesz ją zamówić z dostawą do domu! Zobacz cenę wizy do Chin, oferujemy najniższe stawki pośrednictwa w uzyskaniu wiz.
Marta
Marta - 2014-11-03 23:10
Oj, jak dobrze, że jak cykałaś zdjęcie pokoju z szybą do łazienki, nie brałam w tym momencie prysznica :)

zula - 2014-11-04 07:02
Brawo dla wszystkich!

Eugene
Eugene - 2014-11-04 21:45
Mao czuwa, reszta ćwiczy - brawo z udział w ćwiczeniach.

BoRa
BoRa - 2014-11-04 23:34
Witam Panią Martę!
a zbiorowej gimnastyki to zazdroszczę, pewnie w grupie to większa motywacja, żeby regularnie ćwiczyć. samo zdrowie, tylko tak ciężko zacząć.

jola
jola - 2014-11-05 18:03
sportowy duch w narodzie

mamaMa - 2014-12-25 16:18
Tak, Chinczycy dbaja o ducha tak jak i o cialo, super, ze na swiezym powietrzu i dla wszystkich:-)

Zasoby: 595 wpisów595 1800 komentarzy1800 11305 zdjęć11305 4 pliki multimedialne4