Geoblog.pl    danach    Podróże    wyprawa na drugą stronę Świata- Australia    teraz dopiero dzika plaza...

teraz dopiero dzika plaza...

Australia
Australia, Anglesea
Przejechano 20052 km

moj pobyt w Melbourne nabiera tempa.Pobudka o 6 rano, o 7 jedziemy z Eleonor do jej pracy.Tam ja zostawiamy i Sue zawozi mnie i Jau na poczatek Great Ocean Road do Anglesea.Jedziemy samochodem Eleonor bo drugi nie ma automatycznego pilota.Pogoda jest tu zupelnie inna , trzeba zabrac kurtke i sweter,nawet drugie buty bo mamy spacerowac po skalistym wybrzezu.Jest tu bardzo pieknie, w dali widac skale w wodzie , z drugiej strony piasczyste wybrzeze.Juz male dzieci tu serfuja w specjalnych kombinezonach.Zjadamy lekkie sniadanie na skale i wracamy do saamochodu.Kolejny punkt programu to Bells Beach najslynniejsza plaza gdzie sie serfuje.Dzisiaj maja sie odbyc zawody, drogi sa zamkniete ale pozwalaja nam na chwile wjechac i podziwiac plaze.
Teraz jedziemy do Queenscliff , kurortu w poblizu Melbourne .Male miasteczko z pieknymi domami i ogrodami.Tutaj stacjonuje Air Force oraz po drugiej stronie Ciesniny Bassa jest jednostka na wyspie Phillipa.Przez waski przesmyk wplywaja wszystkie statki do portu w Melbourne a jest to najwiekszy port towarowy. Zapraszam towarzystwo na kawe do ulubionego zakatka Eleonory, bo ona tu wczesniej pracowala.Gdy wychodzimy z kawiarni stary Harleyowiec proponuje przejazdzke za 35 A$ dla 3 osob. Ubieramy kaski i wyruszamy na objazd Queenscliff, niezla frajda :)
Potem rozkladamy piknik na wysokim wybrzezu, gdzie pani maluje sobie obraz.Ostatnie zdjecia i wracamy po Eleonor do jej pracy.Jedziemy przez Geelong ,miasteczko ze slicznymi domkami i widokami.Do Melbourne wracamy w godzinach szczytu , troche spoznieni ale Elonor cierpliwie na nas czeka.
Thanks Eleonor for giving us your car for have a nice trip.

Jola
Jola - 2010-04-09 10:50
Dana jesteś super z tą jazdą Czekam na zdjęcia całuski

Kinga
Kinga - 2010-04-09 16:33
Danuśka, te skały to jakies pumeksowe? A za kotka bardzo ale to bardzo dziękuję!!!

Jola
Jola - 2010-04-09 16:54
Sliczna papużka i kotek i pieski. Super zdjęcia a szczególnie 42 ale bez samochodów. A uśmiech niech CI z twarzy nie znika papa

Krystyna Godzik
Krystyna Godzik - 2010-04-09 23:57
O, znowu jest moje ulubione okienko komentarzowe, kurczę, nie wiem od czego to zależy.
Danusiu, no i znowu uczta dla oczu. Co za oryginalne wybrzeże!!Na każdym zdjęciu inne niebo, a te koronkowe balkony,to chyba ogólna tendencja. Ciekawa jestem jak to czyszczą, chyba szczoteczką do zębów. Harleyowiec nie często ma chyba okazję obejmować tak urodziwą kobietę, bo zadowolony jak diabli!! Całusy!!

semaja
semaja - 2010-04-10 10:58
Danuśka !! Widoki plaży tak piękne, że aż proszą się o namalowanie co też pewnie zrobię kiedyś na swój nieporadny sposób. Nie dziwię się, że pani A.A. maluje te cudności. Wielkie dzięki dla Zuzy i Eleonory, że Ci umożliwia zobaczenie tych widoków, Kończę wpis, bo w TV tragiczne wieści o katastrofie rządowego samalotu z prezydentem.
Całuję mocno.

wandapiet
wandapiet - 2010-04-14 10:27
Najbardziej spośród tych fantastycznych fotek zastanowiła mnie ta jakby teraz symboliczna fotka ptaka na krzyżu.Fantastyczne skały wyglądające na ludzkie postaci tez robią duże wrażenie.Piękne krajobrazy i scenki z podróży.
Pozdrawiam serdecznie Danusiu:)

zula - 2010-09-14 10:39
Patrząc na zdjęcia rozumiem wszystkich , którzy marzą o zobaczeniu Australii...a czasem zostają tu na lata !
Skały uformowane na kształt człowieka,plaże, Twoja radość na wszystkie strony świata, budka dla ptaszków w kwiatach oraz pamiątkowa kawa i ...ptak z krzyżem- fantastyczne zdjęcia...dzięki za piękno ! :)