Geoblog.pl    danach    Podróże    wyprawa na drugą stronę Świata- Australia    wyczekiwane kangury

wyczekiwane kangury

Australia
Australia, Perth

Pomimo wyłączonej klimatyzacji spać nie mogłam ale jakoś dotrwałam do rana , o 7.05 mamy pociąg do Perth, tym razem spotykamy jednego turystę maszerującego na piechotę do pociągu :) Po drodze mijamy pokoje do wynajęcia tylko dla mężczyzn , w hotelu też takie były .Żegna nasz pomnik żołnierza i na peronie oczywiście już czekały stoliki konduktorskie .
Ciekawostka pociąg zatrzymuje się tylko na tych stacjach na których ktoś wsiada lub wysiada, nawet duże miejscowości przejeżdża gdy nie ma poterzeby się zatrzymać.
Po drodzę widzę hałdę soli uzyskaną ze słonego jeziora, biel poraża oczy.Wielokrotnie tak mnie bolały ,że musiałam robić kompresy z herbaty pomimo szkieł przyciemnianych.
Jak zwykle zrobiłam kolejne zdjęcia słonego jeziora Deborah East ale dużo mniej widoków za oknem.Cały czas wygladałm kangurów ale poza znakiem drogowym " Uwaga kangur "nie zobaczłam nic.Widziałam stado emu ale nie zdążyłam zrobić zdjęcia.
Piłyśmy tym razem wino legalne czyli zakupione w bufecie bo w tamtą strone pociągałyśmy nielegalny koniak czyi zabrany z domu przez Alę.
Jedna rzeka którą płynęła woda to rzeka Avon , gdzie odbywają się rokrocznie kajakowe wyścigi z Northam do Perth.
Na peronie czeka na nas Waldek i zabiera na shopping, na parkingu czerwony Hunday, który ucierpiał w czasie burzy.
A jak Waldek usłyszał historię o moich kangurach to mówi,że całkiem blisko jego domu jest takie miejsce gdzie mozemy spotkac dzikie kangury.
Był tak miły ,że mnie tam podwiózł i tak w końcu się doczekałam !!!!

zula - 2010-03-28 17:49
Witam-piękne zdjęcie Pani z...kangurami w tle!!! pozdrawiam serdecznie

semaja
semaja - 2010-03-28 19:34
Kangury są słodkie wyglądają na takie czyściutkie i pachnące [ czemu pachnące ?- nie wiem ] miałabym ochotę je przytulić. Papugi różowe piękne - sprawdzę jak nazywa się ta odmiana. Tym legalnym winkiem narobiłaś mi smaku - chyga coś sobie nalejemy.
Na zdrowie !!!

danach - 2010-03-28 19:37
Marysiu, nieuważnie czytasz, papużki różowe to Galah , kolorowe to Lokrit a te zielone co beda to nie wiem jak :) całuski równiez

Jola
Jola - 2010-03-28 20:25
Mam nadzieje że przegoniłam zimę bezpowrotnie, pogodę mieliśmy super i humory też.Nad Swidrem przepięknie i piękne polskie Łabędzie. Kangury urocze, kopalnia niesamowita super wycieczka całusy

semaja
semaja - 2010-03-28 20:25
Oj czytam, czytam ale pod zdjęciem nie było podpisu. Polować nie znaczy upolować !!
Myślę, że spotykasz wiele gatunków. Dzięki za te, których fotki już mogłam podziwiać.
Pa, Pa ,pa.

wandapiet
wandapiet - 2010-03-28 23:48
Tak to zwykle jest...szuka się czegoś daleko ,a jest pod nosem.Kangury się znalazły!
Piekne masz fotki z tymi zwierzakami.Po Twojej minie widać,jaka byłaś szczęśliwa ze spotkania z nimi...