Geoblog.pl    danach    Podróże    wyprawa na drugą stronę Świata- Australia    zielono mi i kolorowo...

zielono mi i kolorowo...

Australia
Australia, Melbourne
Przejechano 19955 km

Samolot leci 3 godziny ale 2 godziny trace na roznicy czasu, trudno co zrobic,Sue przjezdza na lotnisko na 12 i od razu mnie porywa zeby pokazac miasto.Jest piekne i zupelnie inne niz Perth.Czuc tu Europe, centrum olbrzymie,wiele domow jest w stylu angielskim,ogrody zielone i ukwiecone.Sue ma piekny domek a wlascie domiszcze taki duzy i urokliwy.Jest jeszcze w trakcie przeprowadzki ale mnie gosci bardzo serdecznie.
Atmosfera domu artystyczna a do tego 2 pieski i 2 koty.
Po lunchu, ktory przygotowuje blyskawicznie idziemy na spacer z psami a potem jedziemy do miasta spotkac sie z Eleonora.Potem idziemy do Sofii Loren taka pizzeria na jedzonko,takie duze ze polowe pieknie zapakowanego przywozimy do domu.Ale na tym nie koniec , kawa w innej czesci miasta u polskiego cukiernika i ciastko na trzy zeby nie bylo za duzo :)
Eleonora obwozi nas po pieknie oswietlonym centrum juz wiem ze w dzien tez bedzie pieknie.Kupilam bilet na caly dzien wiec bedzie czym zwiedzac.
Wszystkich pozdrawiam buziaki

Jola
Jola - 2010-04-07 16:23
Mimo że to duże miasto to mam wrażenie że ty nam go pokażesz z tej najbardziej urokliwej strony. Ale Ci pięknie w tych błękitnych niezapominajkach ha ha

Jola - 2010-04-07 16:27
chyba w tym samym czasie działamy ja robię wpis a tu za chwilę nowe zdjęcia

Kinga
Kinga - 2010-04-07 16:38
A ja myślę że pomyliłaś się przy wyborze zawodu, bo Twoim przeznaczeniem są roślinki wszelkie i zwierzaczki też wszelkie, dzięki za te codzienne i regularne info i zdjęcia. Buziaczki i uściski

puchacz12
puchacz12 - 2010-04-07 21:41
Danusiu ,to ja Krystyna, mąż coś pozmieniał znowu i komentarze będzie pisał puchacz12.
Jesteś niesamowita, ledwieś zmieniła miejsce pobytu i już tyle interesujących zdjęć.
Szykuje się prawdziwa uczta, bo co prawda zwiedzać bedziesz teraz metropolie, to znając Ciebie,wyłuskasz z tego ciasta same rodzyneczki. Wyglądasz kwitnąco, więc sił Ci starczy na to przedsięwzięcie, to pewne. Pozdrowienia, od leczącej się już dwa miesiące Krystyny.

semaja
semaja - 2010-04-08 17:20
Cieszę się ,że podróż przebiega planowo. Serdeczne pozdrowienia dla Zuzy i Eleonory.
Dzieki za piękne zdjęcia. Bluzeczkę specjalnie dobrałaś do tła?? Pięknie wyglądasz.