Geoblog.pl    danach    Podróże    wyprawa na drugą stronę Świata- Australia    leze na plazy na dowolnie wybranym boku

leze na plazy na dowolnie wybranym boku

Australia
Australia, Magnetic Island

Oj u mnie jest 13 , dopiero jak sie zabralam za wpis zobaczylam ktory to jest.Wyspalam sie w koncu do woli.A potem nie moglam sie zdecydowac co robic.kupilam bilet na Magnetic Island ale jeszcze nie bylam do konca zdecydowana , trzeba bylo czekac ok 50 minut.W koncu podjelam decyzje jade i za 20 minut bylam na miejscu.Pogoda piekna , widoki tez.Ruszylam pieszo do Geoffrey Bay i to byl dobry wybor. Po drodze piekne widoki na zatoke a najciekawsze to czarne papugi, nawet mi sie udalo zrobic zfjecie jak fruwaja i maja piekny ogon pomaranczowo czerwony. Po drodze slupy wymalowane sa w zwierzatka, fajny pomysl.W koncu dotarlam do zatoki Alma bay i rozbilam oboz, szybko przebralam sie w kostium i dalam nurka do wody.Woda nareszcie ciepla i mozna poplywac.Widok na plaze wspanialy. A jak zaznaczylam leze pod palma zeby sie za bardzo nie przypiec.Po dobrym odpoczynku i dwoch kapielach wyruszam w dalsza droge, chcialam dotrzec do Koali dziko zyjacych ale nie dalam rady i podobno nikt ich nie widzial.Droga za to piekna z widokami na zatoczki i zapach kwiatow obledny.
Zawrocilam i podjechalam autobusem jeden przystanek bo pogoda zaczela sie zmieniac.
Wtskoczylam jeszcze raz w tej zatoczne, szybka kapiel bo juz zaczely padac pierwsze krople deszczu.Po raz pierwszy nie wzielam ze soba zapasowych baterii a te ktore kupilam wystraczyly na 3 zdjecia.Jak sie nie pamieta to trzeba placic i plakac.Na szczescie zawsze mam ze soboa drugi aparat i on mnie poratowal bo w drodze powrotnej papug czarnych bylo zatrzesienie i fruwaly.Od tej zatoki zdecydowalam sie na przejscie trasa dla pieszych a nie jak poprzednio droga.Bylo stromo ba szlam duzo wyzej niz biegla droga ale bylo duzo milej.Do portu zeszlam juz z rozlozonym parasolem a jak usiadlam na laweczce to dopiero lunelo.
Jak statek przyjechal to juz przestalo padac i milo spedzialam czas w drodze powrotnej ale bylo juz za pozno na zdjecia.
Jestem an diecie lodowej bo znalazlam super lodziarnie i co wieczor wpadam na inne smaki , ten lod ma kolor niespotykany w Polsce , po prostu jeden smak jest mocno szary ale smakuje super.

Jola
Jola - 2010-04-13 13:50
Dana jak zwykle jestem pełna podziwu dla Ciebie. KAkadu przepiękne a szczególnie ten z czubkiem na głowie. U nas smutek przeogromny dzisiaj witliśmy Panią Prezydent. Są już razem. Pochowani będą w niedzielę na Wawelu.

prezydent

Jola
Jola - 2010-04-13 13:55
w ty samym czasie działamy bo doszły nowe zdjęcia całuski znowu coś z poprzednim wpisem porobiłam

zula - 2010-04-13 20:10
...tak łzy wszystkim nam płyną ...miliony łez Polaków! jest nam bardzo ciężko...
dziękuję ,że zagladając do Pani zapisów oderwałam się choć na moment .
Zdjęcie palm ...bajkowe !
pozdrawiam

semaja
semaja - 2010-04-13 21:31
Danuśka !! Kakadu przepiękne !! Reszta widoków też niesamowita. Udało mi się kilka zapisać i zmieniam tapetę kompa co kilka dni. Dzisiaj mam jeszcze petycję o prawa kobiet bo mnie urzekła swoją wymową. Ale jutro zmienię chyba na któryś widoków z plaży.
Lody kuszą ale muszę jeszcze odczekać po chorobie - na wszelki wypadek.
Całuski.

Córa
Córa - 2010-04-13 23:07
Dieta lodowa i palmy Ci najwyraźniej służą bo wyglądasz kwitnąco! :**

Krystyna Godzik
Krystyna Godzik - 2010-04-14 00:59
Pooglądałam, zachwyciłam się i idę spać bo u nas 1 w nocy. Będzie mi się śnić dieta lodowa!!

wandapiet
wandapiet - 2010-04-14 10:56
:)Bajeczne miejsce...papugi też świetne/gadające wydaje mi się/.Ciekawe jak rozmawiają ze sobą?:)
Bardzo fajne opisy dajesz pod fotkami Danusiu:)

zula - 2010-09-14 12:25
Dzisiaj także mogę napisać ,że oderwałam się myślami od ...spraw tak dziwnych , które rozgrywają się w naszym kraju...polskiego "kotła"politycznego! !
Dobrze ,że pada ... czytam dalej i podziwiam zdjęcia ( palmy do albumu! ) pozdrawiam małgosia