Geoblog.pl    danach    Podróże    wyprawa na drugą stronę Świata- Australia    tym razem rybki

tym razem rybki

Australia
Australia, Townsville

Dzisiaj di zwidzenia mam akwarium, wiec nie musze sie spieszyc . Po nocnej rozmowie z Magda i 5 rano u mnie wstalam o 9 rano i po sniadanku poszlam troche poszperac po sklepach , zobaczyc miasto i oswiedzic Akwarium rafy koralowej.Dzisiaj zezba byla bez ptaszka wiec wczoraj mialam szczescie.Poszlam na druga strone kanalu czy rzeki i natknelam sie na rzezbe upamietniajaca Aborygena.Potem luksusowa ulica z butikami az w koncu o 12.30 trafilam do Akwarium.Takie okazy ze siedzialam 3,5 godziny i wykonczylam 2 zestawy baterii i wykonczylam 1 karte pamieci.Cuda zobaczycie na zdjeciach , nie ma co pisac.Ryby plywaly jak zwariowane, niektore trudno bylo uchwycic ale potem bylo karmienie i sie troche uspokoily :)
Kolorowo i pieknie tu , szkoda ze nie nurkuje :( Moze kiedys sie do tego lepiej przygotuje i wyrusze w podwodny swiat.

Potem miala byc plaza ale pogoda sie zmienila , bylo cieplo ale wial silny wiatr wiec wyruszylam na szybki marsz na deptak. Tu od 5 po poludniu wszyscy chodza czesto parami z przyrzadami na ramieniu do mierzenia pulsu , albo z psami najczesciej z dwoma tej samej rasy.Mialam juz nie robic zdjec ptakow ale jeszcze na pare ujec sie skusilam tylko dzisiaj ich nie zamieszcze.Widzialam znowu nietoperza, papugi juz na mnie nie robia wrazenia tak jak przepowiadala Benita.Chyba widzialam koockabura ( nie wiem czy dobrze napisalam) ale nie zdazylam zrobic zdjecia oraz cala zgraje kolorowych papuzek ale juz bylo za ciemno.

Townsville mnie pozegnal piekna tecza .

Oczywiscie zamiast lunchu i kolacji byly lody ginger i jakies tam ale pycha .To juz koniec diety bo jutro juz nie zdaze na lodowe sniadanie :)

Jola
Jola - 2010-04-15 11:16
Opis imponujący czekam na zdjęcia. u nas słoneczko ale smutek strszny

Jola - 2010-04-15 14:55
Zdjęcia przepiękne szczególnie z rybkami całuski. Miłego lotu pa pa

magdamar
magdamar - 2010-04-15 19:15
Danusiu! Zdjęcia dajesz rewelacyjne ! Dzięki Tobie mamy codziennie świeżą tapetę na pulpicie! (mam nadzieję, że nie masz nic przeciw temu ?!). Szkoda, że Twoje australijskie przygody się niedługo skończą... Ale w końcu odpocząć też musisz - choć na chwilę - bo nie wierzę, że znowu Cię gdzieś nie "poniesie" ! Czekamy na naszej wiosennej półkuli! - wyślemy Anioły naprzeciw ! Całuski!

semaja
semaja - 2010-04-15 20:36
Ja też dzisiaj zmieniam tapetę na rafę koralową. Dzięki temu będę bliżej Ciebie. Dziś byłam 1601 - wcześniej nie zwracałam uwagi na liczbę wejść. Tydzień dobiega końca - w weekend może znowu usłyszemy się. Bedę czuwać przy kompie. Moc całusków !!!!
PS. W ogródkach kwitną już fiołki !!! Widziałam fiołkowe i białe !!

Krystyna Godzik
Krystyna Godzik - 2010-04-15 22:40
Weźże Danuśka nie fotografuj tych równych asfaltów, bo mnie szlag trafia, jak widzę te nasze dziury,wyrwy,łaty na ulicach i drogach. A reszta - piękna kolorowa bajka!!
Ty też piękna i kolorowa.

danach - 2010-04-16 00:42
Kochani, dzieki za ciagle wysylane anioly.Jeden ze mna podrozuje, taki szmaciany od Eli z W-wy. Sydney to dopiero wyzwanie - wielkie ,piekne i duzo do zabaczenia.Buziaki za tydzien opuszczam Australie , Sinfapur i juz w domu :)

semaja
semaja - 2010-04-16 12:10
Dobrze, że wracasz dopiero za tydzień - może lotniska europejskie będą otwarte. W Polsce tylko Kraków i Rzeszów jeszcze przyjmują samoloty, a i to może się zmienic. Cała Europa jest uziemiona przez chmurę pyłu z wulkanu na Islandii i wszystkie lotniska w płn.-zach. czesci są zamkniete [ Londyn, Paryż, Berlin, Warszwa itd., ] Ja weekend siedzę w domu i nie ruszam się nawet komunikacją miejską. Całuski

Jola
Jola - 2010-04-16 12:32
Kraków już nieczynny a Ciebie znowu spotkałam podróżując z majtrip Całuski odezwij się

zula - 2010-04-16 16:03
Życzę szczęśliwego lotu i wiele pięknych zdjęć !!!
Wszystkiego dobrego - pozdrawiam

Ela
Ela - 2010-04-17 22:00
Kochana Danusiu, nie poscilabym Cie w te podroz bez aniola:) Pozdrawiam Cie i czekam na Twoj szczesliwy powrot bo bardzo juz tesknie. Buziaki

zula - 2010-09-14 14:07
Prawie tematyczne wpisy i zdjecia : pięknie pokazana rafa i jestem pewna ,że za jakiś czas zobaczę Ciebie w Morzu Czerwonym lub Martwym !
Życzę z całego serca...nie dobre anioły pomagają !