Geoblog.pl    danach    Podróże    wyprawa na drugą stronę Świata- Australia    czuje sie tu bosko

czuje sie tu bosko

Australia
Australia, Sydney

Dzisiaj pobudka o 7 i zaraz wychodzimy na marsz po buszu.To niesłychane,że są takie miejsca w srodku miasta.Mieszkam blisko centrum na przepięknej plebani przy Donnelly str 43 obok kościoła.Mamy godzinę czasu na marsz bo potem o 9 mszę odprawia Stan.Potem odwiedzam szpital gdzie pracuje mój gospodarz .Tam z 12 piętra podziwiam panoramęmiasta a potem jedziemy na kolejne urocze zatoki, domu tu jak pałace każdy inny a wszędzie zatoczki z jachtami.Dzisiaj nie zwiadzam jeszcze miasta bo na 4 jedziemy na zbiorowe urodziny 3 braci w tym Stana.
Po drodze odwiedzamy cmentarz , po raz pierwszy jeżdże samochodem po uliczkach cmentarnych , jest olbrzymi , odiwdzamy część polską , gzdie dużo jest orłów w koronach i polskości. Znalazłam nawet grób jakichś Krzysztoniów ( mój świadek na ślubie to Krzysztoń )
Towarzystwo w wiekszości polonia ale ta nowsza i bardzo mile spedzam czas.
Gospodarze sa wspaniałymi kucharzami i jedzenie wysmienite jak gołąbki z rydzami, albo kaczka faszerowana nie mówiąc o torcie Pavlova z owocami.
Wszyscy mi radzili co jeszcze zwiedzać ,gdzie znaleźć kolejne ptaszki i gdzie zrobić zakupy :).Martwili się jak wrócę do domu ale chyba do środy nie powinnam się martwić i zobaczę co będzie.
Jutro koncert i zwiedzanie centrum więc będzie więcej zdjęć.

semaja
semaja - 2010-04-17 17:46
Doczekałam się zdjęć - są wspaniałe. Ty to jesteś szczęściara, że możesz to podziwiać w naturze a ja, że mam taką zdolną siostrę, która pokazuje mi codziennie kawałek Australii. W tym roku będę starała się mieć australijski balkon. Daturę i amadyny w klatce już mam resztę zdobędę. Taka miniarura plus Twoje zdjęcia całkowicie mi wystarczy. Całuski

Krystyna Godzik
Krystyna Godzik - 2010-04-17 18:05
Ależ Ty masz dzień wypełniony, wycieczki,spotkania towarzyskie i potem jeszcze praca na blogu. Śpisz wogóle?? Ten dom, w którym mieszkasz - piękny.

Jola
Jola - 2010-04-18 11:59
Super zdjęcia a szcsególnie pięknie wyglądasz na zdjęciu 6 nie mówiąc ile dżwigasz na swoich barkach. Widzę że bardzo miło spędzasz czas. Całuski i z tęsknota czekam na Ciebie

zula - 2010-09-14 15:19
...na zdjęciu nr 6 ...i 17,..38,...43 i.. 45 wygladasz pięknie ...o ile nie pomyliłam się w tych numerach ale co tam - czy zatoka czy kwiat czy drzewo eukaliptusowe wszystko warte zobaczenia !!!